söndag 9 augusti 2009

Söndag...

Jaha det som hände igår sitter fortfarande kvar, min syster fick förresten åka hem redan igår kväll. Pappa och två till kom och hämtade henne vid halv tolv på kvällen. Fattar inte att kan bara orkat hålla på!! Har har lyckats drycka ner hela sin familj, hur kan man bara göra så?!?! Men han skiter i att alla andra mår dåligt bara han mår bra. Han är inte den pappan som jag en gång hade, utan nu har alkoholen tagit över :( Så det är en sak jag har lärt mig, jag ska aldrig bli ihop med någon kille som gillar förmycket alkohol. För det slutar bara med problem! Men men nu vill jag inte tänka på honom mer.

Idag så händer här då inte så mycket, hade tänkt städa på ovanvåningen och senare idag så ska jag åka och kolla på när mamma spelar sin första forbollsmatch ^^ det ska faktiskt bli roligt. Så då frå man träffa Malin, Kim, Max och Felix idag igen :) ...vi har ju träffats nu fyra dagar i rad ^^ Nej om jag nu ska orka ta mig upp ur sängen och börja städa :P ...haha

Kommer in fler inlägg när jag är klart med allt idag ^^ Puss och kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar