måndag 10 augusti 2009

Måndag..

Jaha då har man varit inne hos sin morbror och hans fru o hjälpt dom att baka kanelbullar^^ sen ville dom att jag skulle göra en kladdkaka så det blev en sån oxå :) ...Lyckades klappa deras katt för första gången idag^^ hon var vår i början men sen blev mamma allergisk så vi fick göra oss av med henne :( Men men när vi var klara där så åkte vi hem till min faster som bara bor några meter bort för att lämna några skivor och ett usb-minne. Sen körde vi hem och gjorde mat så vi fick mat vid halv åtta idag ^^..blev en lång dag hos Kent och Jessica :P...körde in till dom vid 14 och kom där ifrån vid 18 tiden. Men vi hade jätteroligt!

Hoppas att man snart får pengar igen så att man kan göra saker ! Är så trist att vara utan pengar :( ...skulle egentligen träffat en helt underbar person idag men kunde inte för att jag inte har pengar :( Så det får gärna bli den siste september nu!! haha

Idag är det exakt 6 veckor tills vi åker till London och Wales :D ...ska bli så jävla underbart att komma dit^^ Går här och längtar som sören hela tiden :P Men ett och tre så sitter man där på flygplatsen och väntar på flyget dit ^^

Men men då ska jag snart åka in till faster och hennes gubbe^^ så är jag borta i ca en vecka^^ Blir förresten dop den 15 augusti för lille Max :D ...ska vara gudmor ^^ Nej om man nu ska gå och hjälpa odm andra i trädgården med häcken :P ...Hade bra alla! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar