torsdag 20 augusti 2009

Torsdag..

Jaha då har har inte hunnit skriva något om igår dagen, men då gör jag det nu ist. Ja jag fick då gå upp tidigt för att jag skulle på Risk 1 kl 8.35, så jag var uppe vid halv åtta. Så satt jag då på körskolan från 8.35 till ca 12.10, så det blev lite segt på slutet men men. Sen blev jag då hämtade av faster, hennes gubbe och min lilla kusin så körde vi till Maxi för att handla och ett apotek. Sen var klockan 13.15 och jag blev lämnad på körskolan igen för jag skulle köra 13.30^^ körningen gick rätt bra :P ...gjorde några missar men det blir snart uppkörning :D men jag HATAR teorin!! Men men när vi sen kom hem så gjorde vi inte så mycket, tog mest det lugnt ^^

Idag har vi då inte haft något speciellt på schemat utan mmest varit hemma. Jag, faster och lilleman var en lite runda på Maxi i morse och handlade mat till lilleman^^ när vi kom hem så fick Max mat och sen satt vi bara ner och kollade på lite tv. Nu så har faster precis städat runt och under badkaret, USCH!! vaad där såg ut. Men men det är borta nu iaf ^^ Jag, Max och Kim har varit ute och slängt lite skräp som dom inte ville ha med sig till den nya lägenheten och nu så har jaqg hamnat här :P ...har lite ont i ryggen nu så snart ska jag slänga mig på soffan ett tag. Just nu bor vi alltså i flyttlådor ^^

Idag började förresten min ena syrra på min skola, Omvårdnad och den andra började på Rönnowska, Hotel och Resturang^^ så hoppas nu att det kommer åg bra för dom^^ och imorron börjar då jag skolan igen^^...imorron klockan 13, sista året nu :D På lördag så blir det flyttning för hela köret^^ och sen blir det så att jag och min kopis MÅSTE börja på vårt projekarbete!

Men men nu kallar soffan på mig^^ så hade bra! Puss och kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar