söndag 23 augusti 2009

Söndag..

Idag har då inte hänt så mycket, hjälpt faster lite mer i lägenheten bara^^...och nu så vill hon måla om i vardagsrummet så det ska vi göra nu någon dag:) hehe men det blir säkert jättebra. Så skulle jag då börjat på projektarbetet idag men så kunde johanna inte så vi får ta det i skolan imorron ist^^ ...

Så imorron är det så halkan som gäller kl 11.45 ^^...ska bli roligt men är nervös :P haha men men det blir säkert bra, längtar bara till uppkörningen nu!!

Idag fyllde då en släkting till mammas kille Johan år, och bra för att jag inte kunde följa med så blev hon sur och vi bråkade, hon bad mig till och med att flytta :S ....så ja jag får se hur det blir. Vet annars någon vart jag kan ta vägen?!

Men men nu ska jag lägga min rak lång i sängen och bara ta det lugnt^^...skolan imorron. Ha det bra alla! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar