onsdag 12 augusti 2009

Körning och sen lite handling

Jaha då blev det tyvärr inget inlägg igår :/ ...hann inte. Men men det jag gjorde igår var att hjälpa min faster lite här hemma med lite bakning och med lilleman. Han har varit lite pippig :( men men det är spnt som medföljer.

Idag så var det att gå upp tidigt redan halv åtta, skulle köra 9.00^^ så då fick jag, faster och lilleman gå upp tidigt. Fast jag och faster hade redan varit vakna vid typ 04.15 för hon skulle köra sin gubbe till jobb :P ...Men körningen gick iaf jättebra! Blir uppkörning i mitten på september :D ...nu längtar man bara tills den dagen är över så man får sitt körkort, haha! Efter att jag hade kört så åkte vi och handlade lite först på Maxi och sen en snabb sväng på Väla och Ikea. Sen bar det hemåt^^ Sen hämtade vi hennes gubbe vif 14 tiden för då har han slutat och sen har vi bara varit hemma. Gav lilleman lite smakprov på passerad aprikos och päron, haha där dom ett par miner :P haha så det var inte hans bästa smakprov :P ...imorron blir det nog majs och potatis, får se vad han tycker om det. Men men nu ska jag åter gå till sällskapet här. Ha det bra alla! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar