lördag 22 augusti 2009

Lördag..

Jaha då har vi hjälpt faster och hennes familj att flytta idag^^ gick faktiskt jättebra, men dom är inte helt i ordning än. För hade då hon som bodde i deras nya lägenhet varit klar med sina grejor så hade vi kunna komma längre idag. Men men vi har iaf fått upp allt i köket, faster och gubben´s sovrum, toaletten, och halva stora rummet^^ så vi kom rätt långt idag. Så nu sitter man bara och tar det lugnt.

Är rätt trött, plus att mina ögon kliar sönder mig!! Håller på att bli knäpp, kliar typ hela tiden och så blir jag helt torr och röd i ögonen när jag är klar :( ...men ska till docktorn på måndag morgon och göra prick test och kolla vad som är fel på mina ögon. Hoppas att man kan få något mot klådan.

Imorron så ska jag då börja på sitt projektarbete som jag egentligen skulle börjat på innan sommaren xD ...så johanna kommer väl hem till mig någon gång efter 12 så att vi kan komma igång^^ Har valt att arbeta om Sexuellt överförbara sjukdomar^^ så det blir nog ett intressant och roligt ämne. Men men nu kallar sängen! Hade bra alla! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar