fredag 21 augusti 2009

Fredag..

Jaha då var det första dagen i skolan idag^^.... sista året nu :D men det var faktiskt skönt att få komma tillbaka och träffa alla kompisar igen :D....men men trodde vi skulle få vårt schema idag med nej vi får väta tills på onsdag :/ ...men vi fick iaf vår kalender :P haha När man var klar i skolan så blev det hem till faster dirket och börja packa mer, imorron blir det flytt ^^ eller ja det som är kvar. Dom har börjat flytta redan idag. Så jag sitter här och passa lilleman^^ har lyckats få huvudvärk nu oxå :( ...det är dock lite trist. Men men sånt är livet.

Ikväll så händer det inte så mycket, får vara vaken längeeee idag för mamma kommer inte och hämtar mina små syskon förrän ikväll vid halv elva. Så kanske jag oxå måste hem fast att jag ska hit imorron igen :S ...bara för att mamma ska kunna åka till sin kille som hon tydligen ALDRIG kan vara utan. Suck!! Men har jag tur så får jag stanna kvar ^^ vi håller tummarna! Nej nu ska jag gå och slänga mig i soffan igen ett tag, för när man har sagt att man ska göra en sak så är det ändå någon annan som gör det. Men ha det bra alla! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar