fredag 28 augusti 2009

Festivalen ikväll!!

Imorse när jag skulle ta bussen in till skolan så var den försenad och sen när den skulle köra så körde han fel och hamnade i en återvändsgränd. Där låg hus och sånt, stod även bilar på gatan och busschauffören försökte vända med bussen :S ...men sen insåg han nog att det var meningslöst och backade hela vägen tillbaka och svängde in på den gatan som han kom ifrån och sen så körde han rätt. SUCH!

I skolan idag så hade vi först projektarbete från 10 till 11.20 och sen lunch. Efter lunchen så hade vi svenska och sen samhällskunskpa :/ ...det sista ämnet är ju inte ett av mina favoriter, men men.

Ikväll så blir det festivalen :D ...ska snart gå ner och möta Anna så ska vi gå där några timmar tror jag :P

Får förresten besök av en gammal arbetskompis till mig och jennie, vi jobbade med honom på Öland nu i sommar ^^...så idag kommer han och hälsar på.

Men nu ska jag fortsätta att göra vid mig, ska snart gå. Men hade bra alla!! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar