onsdag 24 augusti 2011

Bloggat från mobilen

Hej alla :-)

Jadå då har både mormor och morfar åkt så jag kommer vara ensam i ca en vecka nu :-) Imorgon så ska jag träffa mina gamla grannar :-) Det ska bli roligt, var ett tag sen vi träffades faktiskt. Sen ska jag antagligen till mamma och syskonen i helgen :-) Ska prata med mamma sen om jag kan komma en runda till dom på fredag så hinner jag gå lite på festivalen också :-) På lördag och söndag så blir det jobb, ska jobba kväll på lördag och morgon på söndag :-) Det ska bli jätteroligt!

Jag har faktiskt varit duktig idag :-) Jag har gått i rask fart på gåbandet i en halv timme :-) Det känns jätteskönt nu efter! Nej, nu ska jag mysa vidare i soffan och titta lite på tv :-) Ha det så bra alla :-) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar