tisdag 23 augusti 2011

Joel Kinnaman

Hej igen :)

Jag har upptäckt en såå sjukt bra skådespelare och han heter Joel Kinnaman <3<3 Första gången jag såg honom var i Johan Flak filmarna och jag tyckte att han var så sjukt bra och ser hur bra ut som helst :) När jag då hade sätt några Johan Falk filmer så såg jag att Joel Kinnaman skulle ha en egen film som akulle heta Snabba cash :) Såg framemot att få se film och när den väl kom och jag hade sätt den så vill jag bara se mer av honom :) Men sen hände det inte så mycket mer, jag hörde inget speciellt om honom på ett tag. Men för inte så länge sen så började Johan Flak filmerna att gå igen och då satt jag såklart bänkad framför tv:n :) <3 När jag hade sätt alla dom så fick jag ännu en underbar nyhet :) Joel skulle vara med i en amerikansk thriller serie som heter The Killing :) Jag änkte direkt att den måste jag se och sen den dagen The Killing började har jag varit helt inne i den serien :) Jag kan inte hjälpa det men jag tycker att han spelar så bra och är så sjukt snygg <3 <3 Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder på min absolut favorit skådespelare :)


Alltså jag kan inget annat än att le när jag ser dessa bilderna på honom :) Han är helt underbar  <3 Åhh jag blir så glad, glad, glad :D hahah! Nej, men allvarlig jag tycker verkligen att han är en toppen skådespelare :) För någon dag sen fick jag ännu en bra nyhet :) Dom håller just nu på att spela in nya Johan Falk filmer och Joel Kinnaman är med i dom :) Det ska komma 6 nya filmer, längtar!! <3

Nej, nu ska jag gå upp och se vad min mormor och morfar håller med på :) Hörs senare, ha det så bra :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar