onsdag 10 augusti 2011

Tatuering :)

Hej alla :)

Jag har märkt en sak...när man väl har gjort en tatuering så kan man inte sluta utan vill bara göra fler och fler :P haha! Jag har redan gjort tre stycken och har redan valt vad jag vill att min fjärde ska vara :) Har länge velat ha nere vid foten eller på foten och nu har jag äntligen hittat en som jag fastnade för direkt :) Den är riktigt fin :)) Så jag får spara ihop pengar till den och sen göra den :) Här kommer en bild på min blivande tatuering :) <3

Blev helt glad när posten kom idag för jag todde att jag äntligen skulle få komma ut och köra med morfar men nej han´s handledarbevis kom inte idag heller :( ..Hoppas på att det kommer imorgon :) Annars hade jag pluggat teori idag också och det börjar faktiskt att fastna lite :) Jag har ju börjat plugga om från första sidan men denna gången så skriver jag ner det jag tycker var viktigt så kan jag bara gå tillbaka och läsa det sen :) Nu någon dag i veckan så ska dessutom morfar börja förhöra mig på det jag har lst och det jag inte kan kommer han förklara så fastnar det så också. Så jag ska vara helt inläst på allt innan jag beställer till för uppskrivning och uppkörning på Vägverket. Men körningen har jag inga problem med :)) Den går som på en räls.

Ska förresten gå bredvid på Ava-Med imorgon natt till fredag morgon :) Ska bli riktigt roligt för då kan jag även jobba natt sen fram över :) Det är något som jag verkligen kan tänka mig att göra. Sen på fredag eftermiddag ska jag, morfar, mormor och kusinen ner till ett par grannar och ha kräftskiva :) Ska bli riktigt roligt och trevligt!

Nu ska jag gå och gör lite nytta hade jag tänkt mig :P ...Men ni får ha det så bra :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar