tisdag 9 augusti 2011

Teori, teori, teori, teori, teori

Hej alla :)

Ja, då var det dax att skriva lite här igen :) Som ni säkert förstår av rubriken så sitter jag och pluggar en massa teori, till körkortet. Vilket verkligen går åt helvete! Det är verkligen inget som fastnar när jag läser det om och om igen. Så nu har jag börjar om från ruta ett. efter varje sida jag läst skriver jag ner det jag tycker är viktigast. Så får vi se om det ger något resultat, annars vet jag faktiskt inte vad jag gör. Vad mer kan jag annars göra ?! :S

Men till något postivare är att jag har redan valt vilken bil jag vill ha en när jag väl har lyckats ta körkortet och sparat ihop lite pengar :) ...Min bli kommer vara en Toyota Auris :)) Har kört den innan och det finns verkligen ingen skönare bli att köra! Den är helt underbar och inte för stor och inte för liten heller, den är alltså helt utmärkt! :D Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder på min älskade bil så för er som är intresserade vet hur den ser ut :)



Vill ha bilen i denna fäger :) Tycker den är snyggast :)

Så nu har ni då fått se min framtida bil :) Jag bara älskar den, blir så glad bara jag ser den. Men men nu ska jag ta och lägga undan mina teori böcker för ikväll och vara lite social mot dom andra här hemma :) Min ni få som faktiskt läser min blogg, ni får ha det så bra :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar