fredag 19 augusti 2011

En dag i Bjuv :-)

Hej alla :-)

Igår bestämde jag mig faktiskt för att åka till Bjuv och träffa mamma och syskonen :-) Det var jätteroligt! Jag hjälpte min ena syster att packa upp och sortera bland henne's grejor. Allt det tig runt 6 timmar att göra :-P...Sen hann jag även färga håret på min ena syster och göra någon slinga på en annan syster :-) Så det var en rolig och mysig dag idag när alla syskon och mamma var tillsammans :-) Får hoppas att det blir av fler gånger :-)

Idag när jag gick in och tittade efter lägenhet så hittade jag en i Bjuv :-) I huset bredvid mamma's :-) Men nu måste jag först få papper från À-Kassan och sånt innan jag kan söka den. När jag väl har fått alla papper så är den redan uthyrd :-( Så jävla typiskt!! Blir så irriterad på det! När jag väl hittar något så kan jag inte få det :-( Är det konstigt att man tröttnar på att försöka??? Är rätt irriterad just nu faktiskt! Varför ska alltid allting gå mot mig i livet??? När vänder min otur??

Idag blir det bara en lugn hemma idag för det är tråkigt väder och sen ska jag upp med tuppen imorgon för att jobba. Så nu vid tre ska jag och morfar titta på filmen Step up 3 :-) Får hoppas att den är bra, det är den säkert för det har dom andra varit :-)

Ni får ha det så bra :-) Puss och Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar