fredag 12 augusti 2011

Första natten

Hej alla :-)

Jag har överlevt min första natt :-) Nej, men det var roligt att få jobba igen och natten var bra :-) Den gick faktiskt snabbt gemfört med när jag jobbade natt på infektionen. Hon jag gick med igår tyckte att det gick bra och hade sagt till chefen att jag kommer klara nätterna framöver bra :-) Men vi hade mycket att göra så jag ska gå bredvid en natt till så jag kommer in i det lite mer :-) Så natten mellan måndag och tisdag ska jag jobba igen, det ska bli riktigt roligt :-)

Ikväll ska vi ner på Kräftskiva hos mormor och morfar's grannar :-) Så det ska bli trevligt! Dom är alltid lika trevliga och snälla mot alla :-) Så vi ska vara där kl 18 ikväll :-) Kommer ett inlägg imorgon om hur kvällen har varit :-)

Nu ska jag titta vidare på våra fina fiskar :-) Ha det bra alla! Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar