måndag 15 augusti 2011

Teori, jobb, tatuering :)

Hej alla :)

Igår hände det inte så mycket, kusinen åkte hem igår bara. Så vi var nere och lämnade honom på knutan och sen åkte vi hem igen. Så det var en lugn dag igår :) Idag har det heller inte hänt så mycket, har bara tagit det lugnt hela dagen :) Inatt ska jag jobba så det blir att jag lägger mig och vila lite sen innan jag ska iväg :) Får hoppas att denna natten blir lie bättre än förra så jag hinner lära mig lite rutiner :) Ska även jobba onsdag kväll, lördag och söndag  morgon :) Så det blir lite jobb denna veckan också :D


Jag måste ta mig själv i kragen och träffa mina kompisar oftare!! Var ju jättelänge sen jag träffade dom nu men sen har jag ju jobbat en hel den nu också. Men jag får ta och träffa dom nu :)

Jag känner mit dum för jag har inte pluggat teori nu på ett par dagar :( ...Så idag åkte böckerna fram igen, så nu har jag pluggat lite och tar nu en paus :) Jag måste ju hålla igång teorin annars försvinner allt det jag har lärt mig. Nu kan jag även börja köra med morfar för det handledarbeviset kommer förra veckan :) Så nu är verkligen körkortet på gång för mig :) Tänk sen när jag har fått det, då kan jag åka och träffa folk när jag själv känner för det och slipper tänka på att jag måste passa busstider. Jag längtar, längtar!! :D

En annan sak jag även längtar efter att göra är att få göra min efterlängtade tatuering :) Jag vill verkligen göra den och tycker att den är så grymt fin <3 Så jag ska se om jag inte kan prata med tatueraren en dag och se vad tatton kommer kosta och kanske till och med boka en tid :) Men ni få som verkligen läser min blogg ni måste ju hålla med om att tatton är så grymt fin :)

Åhh bara älskar den sååå sjukt mycket !! <3 <3
Nej, nu ska jag ta och vila lite till i soffan innan det blir dax för den nu runda med teori :) Men ni får ha det så bra :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar