lördag 13 augusti 2011

Kräftskiva

Hej alla :-)

Ja, som ni vet så var vi på kräftskiva igår :-) Vi hade verkligen jättetrevligt och det blev mycket skratt och sång :-) När vi kom ner där igår så var där en familj som jag inte kände sen innan men med kvällen's gång så lärde jag känna mannen och frun från familjen :-) Dom är mycket trevliga och roliga till tusen! Men efter att vi hade satt oss ner för att äta kräftor så började det där med snapsar, vilket inte var det godaste! Men iaf så försökte morfar och Daniel (mannen från familjen) fylla mig. Men det dom inte visste var att jag drack annat i mellan snapsarna så det slog inte runt lika mycket på mig som det gjorde på dom :-P Hahaha! Så det slutade med att dom var riktigt runda under tofflorna men trevligt var det ändå :-) Så det var verkligen en riktigt lyckade kväll igår :-)

Idag ska vi åka en runda till Danmark om det inte börjar regna :-) Så ska vi äta god glass där över och bara ha det mysigt :-) Bra avslut på nästan två veckors besök av kusinen :-) Han åker hem till Mölndal imorgon igen, men har varit roligt att umgås med honom :-)

Ni får ha det så bra :-) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar