måndag 22 augusti 2011

Ny dag, nya tag

Hej alla :-)

Blev inget inlägg igår för jag mådde illa och sånt tråkigt nästan hela kvällen. Så jag orkade faktiskt inte skriva här. Men idag mår jag bra igen :-) Jag tror jag mådde dåligt igår för att jag hade sovit förlite. Så kan det bli ibland :-)

Idag händer det inte så mycket, är ju så tråkigt väder ute så det blir en inne dag idag :-) Mormor håller på att baka goda bullar, mums! Jag ska förresten hjälpa morfar sen med att rengöra akvariet :-) Ska försöka ta lite bilder som jag sen kan lägga upp här :-)

På onsdag så åker både mormor och morfar iväg och kommer varskotts i ca en vecka. Morfar ska och hjälpa min ena morbror med något i han's hus och mormor ska till sin syster i Norge :-) Så det blir lite egentid för mig när dom åket bort :-) Ska titta på Fast and Furious filmerna :-) Har tre inspelade som jag kan titta på :-) Dom filmerna är så grymt bra, älskar såna filmer :-))

På fredag och lördag så är det Bjuvsfestivalen :-) Så jobbar jag inte så kommer jag vara där ute och titta runt lite och umgås med mamma och syskonen :-) Så det ska bli mysigt, har gjort det varje år så det börjar bli en tradition :-)

Nu ska jag resa mig från soffan innan jag somnar :-P , haha! Så ska jag hjälpa morfar med akvariet :-) Kommer att lägga upp bilder sen :-) Ha det så bra alla! Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar