tisdag 16 augusti 2011

Trött, trött

Hej igen :-)

Det var så skönt att komma hem i morse och få lägga sig och sova :-) Dom fem timmarna jag sov kändes som en timme, är ganska trött idag faktiskt. Men jag har tid att vila upp mig inatt :-) Imorgon blir det jobb på Infektione :-) Fast det är mellan 14-22.30 så jag får sova den natten också :-)

Jag har inte pratat med tatueraren idag för jag har varit så trött och slö idag, har även haft skurar av huvudvärk :-( Men det är bra tills imorgon :-) Så imorgon ska jag ringa och prata med honom :-) Blir kanske att jag, han och han's familj träffas en runda nu i veckan :-)


Ikväll så blir det att ut och gå en runda med mormor och morfar :-) Är så skönt att komma ut och röra på sig :-) Det är något jag verkligen behöver! Efter det blir det en dusch och sen mys framför tv:n :-)) Men ni får ha det så bra :-D Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar