måndag 8 augusti 2011

Resa!!

Hej igen!

Nu har jag tänkte lite och lyssnat på vad andra har skrivit till mig om mitt andra inlägg, det där om att jag varm ensam och utan allt som alla andra har. Så nu har jag då andra planer! Vissta tycker säkert att jag skriver olika här inne bara för att få uppmärksamhet men det är något som inte stämmer. Jag skriver vad jag tycker och känner i min blogg för det är mitt sätt att få ur mig allt jag inte får annars.

Jag har iallafall bestämt mig för att jag ska helt enkelt sluta leta efter någon att leva med och inte ens tänka tanken på att skaffa barn. Visst jag tycker om barn men nej det känns inte som att jag kommer hitta någon partner. Så jag ska leva ensam för på något sätt så kommer man alltid att bli sårad om man skaffar en respektive. Jag tror jag kommer sluta som en sån gammal tant som bara har massa djur. För djur är något som jag verkligen tycker om! :)


Något jag också ska göra när jag har sparat ihop lite pengar är att resa :) Det är något som jag tycker är så roligt och jag har inte kommit utomlands på länge. Men nu ska jag börja spara till det. Något ställe jag ska åka till är Grekland :) ...Har alltid velat åka dit och den drömmen kommer att slå in :)) Jag bara går och väntar och längtar tills det blir verklighet.

Så för att avrunda detta inlägget så kan jag skriva att jag kommer inte nämna något om att jag saknar en pojkvän eller barn. För det har hamnat bakom mig. Så får folk tycka att jag är hur löjlig som helst men det blir det :) Jag kommer bli överlycklig med mina djur :) Men nu ska jag stänga ner här och gå och titta vad dom andra gör :) Ni får ha det så bra :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar