tisdag 23 augusti 2011

Shopping på Väla

Hej :)

Det blev en liten runda till Väla idag för morfar skulle växla pengar som jag skrev om innan :) Så vi tre åkte till Väla och när vi kommer dit så går vi fårt till ClaesOhlson för dom skulle titta på färgpatroner och kommer därifrån med typ 10 saker :P ...Efter det gick jag först in på Gina Tricot och efter en liten stund så kommer mormor också in där :) Så står jag och tittar på nya t-shirtar och får då beslutsångest (som vanligt) för jag vet inte vilka tröjor jag ska ta. Men det slutar iaf med att jag köper två tröjor själv, får en av mormor och morfar och så köper mormor en egen :) När vi var klara där så gick morfar och växlade, jag och mormor gick till Akademibokhandeln och tittade efter en bok jag skulle ha :) Jag hittade den nästan direkt och när vi står där så bestämmer sig mormor och morfar sig för att dom vill också äta mat efter dom recepten i boken. Allt slutar med att dom köper boken och den heter LCHF kusmanskost :) Blev verkligen super, super nöjd med mina fina t-shirtar :) <3


Denna fick jag av mormor och morfar :)


Köpte denna själv :)


Köpte denna själv :) ...Den är bli men den ser lila ut här på bilden

Här är boken mormor och morfar köpte :)

Efter det så var vi klara för att åka hem och när vi kommer hem så kom mormor på att vi hade glömt att köpa lite grejot till maten. Jag och mormor cyklar upp till Brunnen och morfar cyklar till Elineberg för att hämta paket. När sen alla var hemma igen så fikade vi och sen hjälpte jag morfar med att dammsuga bilden :) Nu håller han på att tvätta den, så den kommer bli såå fin sen :))

När vi var ute och körde igår så fick jag även en sån grej så man kan massera håret och hårbotten :) ...Den är verkligen så sjukt sköön att använda :)


Nej, nu ska jag gå och se vad vi ska äta för gott till middag idag :) Hörs senare, ha det så bra så länge :) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar