onsdag 24 augusti 2011

Idag reser mormor och morfar

Hej :-)

Idag åker mormor till Norge och morfar till min morbror :-) Han kommer vara där i ca två dagar och sen kör han till Norge :-) Så jag kommer vara helt ensam i ca en vecka nu :-) Men tiden kommer gå fort och jag hoppas på att jag får massa jobb :-) Ska jobba nu till helgen på AVA-Med och det tycker jag är så roligt :-) Trivs verkligen där så jag hoppas att jag kan få en ny timanställning där sen när min går ut. Men hoppas även på att jag kan få fast där sen lite längre fram :-)

Jag blev helt glad idag för jag ska ju gå en runda varje dag och det är ju inte så kul att göra det själv ute i skogen. Man vet aldrig vad som kan hända. Men nu har jag lösningen pä det för mormor och morfar har ett löpband/gåband hemma så det ska jag använda nu när dom är borta :-) Ska gå på det 1 timme om dagen :-))

Nu ska snart jag och morfar vinka av mormor som ska på bussen :-) Sen ska vi hem och så ska jag hjälpa morfar med att packa bilen och sen ska han köra :-) Ha det så bra :-) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar