torsdag 25 augusti 2011

Bloggat från mobilen

Hej alla :-)

Idag har jag inte gjort så mycket, var iväg och handlade en runda innan bara :-) Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt :-) Fick riktigt ont i händerna idag när jag var och handlade :-( Köpt 6 flaskor med vatten och det gjorde ont att bära :-( Men jag fick hem dom iaf :-) Imorgon ska jag åka till mamma och syskonen :-) Bjuvsfestivalen börjar imorgon så jag ska gå där en runda med min syster imorgon :-) Ska bli roligt att träffa dom igen :-) Lördag och söndag blir det jobb :-D

Jag ska faktiskt vara lat ikväll och beställa hem mat :-) Ska bli gott med lite Kina mat ikväll :-) Sen ska jag gå en halv timme ikväll också, måste verkligen börja röra på mig så jag någon gång kan gå ner lite i vikt! Men vi hörs senare :-) Ha det så bra alla :-) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar