tisdag 30 augusti 2011

Bloggat från mobilen

Hej alla :-)

Ja det var ett tag sen jag skrev här nu :-/...har faktiskt inte haft tid och sen har jag glömt bort det. Men iaf det som har hänt sen sist är inte så värst mycket. I fredags var jag ute hos mamma och min ena syster :-) Hade verkligen jätteroligt! Först så åkte jag och syster till Bjuv och väntade där på mamma till sex, halv sju :-) När mamma hade kommit hem så inväntade bi henne's två kompisar som skulle komma vid sju :-) Men mitt i allt så var jag tvungen åka till mamma's ex man för att låna han's telefon. Jag vet det låter helt konstigt att jag var tvungen att låna just han's, men jag skulle ringa till Telia och då var jag tvungen att ringa från en Telia operatör :-S När jag var klar där åkte vi hem till mamma igen och sen gick vi ner till Bjuvsfestivalen :-)) Vi gick där och tittade lite ocj lyssnade på musik, så mysigt :-) Klockan var runt ett på natten när jag kom hem :-)

Jag nämde innan att jag skulle ringa till Telia och det gjorde jag för jag har två abonnemang hos dom. Nu är det såhär att min pappa och han's familj har fått låna dom av mig så länge dom har betalat räkningarna. Men nu har dom skitit i att betala sina räkningar i två månader så i fredags ringde jag och spärrade båda abonnemangen!! För kan man inte sköta sig så får det bara stopp!! Jag känner mig faktiskt sviken och utnyttjad av min egen familj, hur kan man bara vilja göra skit för sin egen dotter?? Hur kan man vilja sätta henne hos kronofogden?? Men vissa kan helt enkelt inte tänka! Men men nu har jag bara ett litet problem kvar som jag ska försöka lösa :-)

I helgen jobbade jag och det var super roligt :-)) Men blev dålig i söndags och det har fortfarande inte släppt helt :-( Hoppas att det går över snart! Ska jobba morgon på torsdag och fredag :-)) Denna gången är det på Infektionen :-)) Ska bli super roligt!

Annars har jag inte gjort så mycket om dagarna, tar det lugnt bara :-) Nu har det snart gått en vecka sen mormor och morfar åkte iväg och dom kommer hem imorgon eller på torsdag :-) Ska bli kul att dom kommer hem igen :-) Har saknat dom! <3 Nej, nu ska jag ta och göra lite nytta hade jag tänkt :-) Hörs sen, ha det så bra :-) Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar